Hot!

Ερωτήσεις-απαντήσεις για τα e-shop του 4TY.GR!

- Τί είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop); Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση του Internet έχει

στρέψει το ενδιαφέρον πολλών καταναλωτών στην αγορά προϊόντων από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops). Το ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει τις αγοραπωλησίες προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Οι επισκέπτες του μπορούνε να δουν τα προϊόντα σας και να τα αγοράσουν με διάφορους τρόπους πληρωμής.

- Ποια είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα που προσφέρει ο 4TY.GR στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop); O 4TY.GR δημιουργεί εξελιγμένα e-shop για τους επιχειρηματίες που χρειάζονται ποιοτικά και ασφαλή ηλεκτρονικά καταστήματα. Τα e-shop μας χαρακτηρίζονται από εύκολη πλοήγηση και χρηστικότητα, καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε συνδυασμό με την ιστοσελίδα και παροχή φίλτρων για πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις. Η διαχείριση γίνεται από εσάς έπειτα από εκπαίδευση, με εύκολη προσθήκη και αφαίρεση προϊόντων και δυνατότητα για λέξεις κλειδιά ακόμα και για κάθε προϊόν-υπηρεσία χωρίς να εξαρτάστε από τρίτους. Μπορούμε να συνδέσουμε επίσης το e-shop σας με το Google Analytics για αναλυτικά στατιστικά, βελτιώνοντας με αυτόν τον τρόπο συνεχώς την απόδοση του. Τέλος, τα e-shop μας φιλοξενούνται σε ταχείς και αξιόπιστους servers για την απρόσκοπτη λειτουργία τους. 

- Υπάρχουν διαφορετικά πακέτα για κατασκευή e-shop; Ο 4TY.GR παρέχει 3 διαφορετικά πακέτα ανάλογα με τη χωρητικότητα του e-shop. Υπάρχει το πακέτο μέχρι 50 κωδικούς, το δεύτερο πακέτο μέχρι 150 κωδικούς και το τρίτο με τα απεριόριστα προϊόντα. Επίσης, το κόστος του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να διαφέρει και από το εάν επιθυμείτε να είναι διαθέσιμος ο τρόπος πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή όχι.

- Πότε μπορώ να ξεκινήσω να λειτουργώ το e-shop μου; Με το που γίνει η προκαταβολή, μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες το e-shop σας θα λειτουργεί κανονικά, έτοιμο να προσθέσουμε μαζί τα πρώτα σας προϊόντα και να σας εκπαιδεύσουμε.

- Ποιός αναλαμβάνει το ανέβασμα τον προϊόντων στο e-shop; Το ανέβασμα των προϊόντων γίνεται από εσάς έπειτα από εκπαίδευση και υποστήριξη από το τεχνικό τμήμα. Υπάρχουν επίσης βοηθητικά βίντεο στο Youtube, που δείχνουν βήμα - βήμα τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ανεβάσετε προϊόντα στο e-shop σας. Υπάρχει και η δυνατότητα να αναλάβει το ανέβασμα των προϊόντων σας η εταιρεία μας με μία μικρή επιβάρυνση. 
Η ομάδα του 4TY.GR είναι κοντά σας για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε. Τηλ. Επικοινωνίας: 2421030511.

- Παρέχεται υποστήριξη για το e-shop από το τεχνικό τμήμα; Φυσικά. Όποτε χρειαστείτε μπορείτε να καλέσετε στο τεχνικό τμήμα από τις 8 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ. Τηλ. Επικοινωνίας: 2421030511.

-Ποιά είναι η διαδικασία παραγγελίας για το ηλεκτρονικό κατάστημα; Στο πρώτο βήμα επιλέγετε τις ποσότητες των προϊόντων που έχετε προσθέσει στο καλάθι αγορών. Ακόμη, μπορείτε να διαγράψετε κάποιο προϊόν του καλαθιού σας και να δείτε το συνολικό ποσό των αγορών σας. Έπειτα, αναλόγως με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει για την αγορά, εμφανίζεται το ανάλογο μήνυμα και οδηγείστε στην αντίστοιχη σελίδα.

- Πώς ολοκληρώνεται η παραγγελία που έχω κάνει; Θα σας εμφανιστεί το μήνυμα: «Ευχαριστούμε για την παραγγελία. Σύντομα θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.»

- Τί είναι το καλάθι αγορών; Στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών συλλέγετε όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να βάλετε ή να βγάλετε προϊόντα.

- Πόσα προϊόντα μπορώ να προσθέσω στο καλάθι αγορών; Δεν υπάρχει όριο προϊόντων που μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι αγορών.

- Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στο e-shop; Στα e-shop του 4TY.GR παρέχεται η δυνατότητα για πληρωμή με πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, αντικαταβολή, PayPal και παραλαβή από το κατάστημα.

- Πώς μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία; Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί μετά από επικοινωνία με το κατάστημα μέσω τηλεφώνου, e-mail ή φαξ.

- Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το ηλεκτρονικό κατάστημα; Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για τις εξής περιπτώσεις :

Διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (μη προβληματικό είδος - λάθος εκτέλεση παραγγελίας).
Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο εμάς. Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος/είδη και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ-εξοφλήσει. Θα σας παρακαλούσαμε σε αυτή την περίπτωση επιστροφής να επιστρέψετε το λάθος εμπόρευμα όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.

Δεν έχετε αποσφραγίσει το είδος μεν αλλά μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή δε. (Μη προβληματικό είδος).
Στην περίπτωση που μετανιώσατε για την ηλεκτρονική σας επιλογή του είδους (μη προβληματικό), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου με την προϋπόθεση το είδος να διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουνε δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας - γνησιότητας ή χρήσης του προϊόντος . Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εφόσον έχει παραποιηθεί η εξωτερική/εσωτερική εργοστασιακή συσκευασία. Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται ή παραδίδονται από το κατασκευαστή-ες που αντιπροσωπεύουμε , κατόπιν δική σας ειδικής παραγγελίας . Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εσάς. Η πίστωση του είδους εκτελείται άμεσα από την στιγμή που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις .

 

Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις του εκάστοτε κατασκευαστή.

Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. - Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή, μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του DOA, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείσθε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά!

Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης - σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή (προβληματικό είδος) .

 

Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης, μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουν εσάς. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή.

Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση της απόδειξης ή τιμολογίου αγοράς.

- Ενδιαφέρομαι για την υπηρεσία του E-shop από τον 4TY.GR. Πού μπορώ να απευθυνθώ;

  Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο: 2421181690 , 2421030511.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου