Hot!

Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Facebook!


Θέλετε να κάνετε διαγωνισμό στο Facebook αλλά δεν ξέρετε πώς να ξεκινήσετε και τί ακριβώς να κάνετε; Θέλετε και εσείς να κάνετε κάποιο δώρο  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως κάνουν πλέον πάρα πολλές επιχειρήσεις; Το σίγουρο είναι ότι ένας διαγωνισμός μπορεί να επιφέρει πολλά οφέλη όπως την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website, των likes στη σελίδα, της αναγνωρισιμότητας και κατά συνέπεια και των πωλήσεων σας. Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε τα πιο χρήσιμα tips για να δημιουργήσετε έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Facebook με πολύ καλά αποτελέσματα!






- Καταρχήν επιλέξτε τί είδους διαγωνισμό θα τρέξετε και προσπαθήστε να παρέχετε ένα σημαντικό κίνητρο για να συμμετέχει το κοινό. Αποφασίστε αν θα κάνετε απλό διαγωνισμό με συμμετοχή με likes και share ή θα ζητήσετε κάτι λίγο πιο δύσκολο όπως το να τραβήξουν κάποιες συγκεκριμένες φωτογραφίες ή βίντεο ή να κάνουν κάποιο σχόλιο. Το καλύτερο είναι να μην ζητάτε κάτι αρκετά δύσκολο λαμβάνοντας υπόψη και το κοινό στόχο σας! Το δώρο πρέπει να είναι αρκετά ενδιαφέρον και όχι κάτι πολύ φτηνό.

- Θα πρέπει να γνωστοποιήσετε με έντονο τρόπο τον διαγωνισμό σας αναφέροντας τον στα περισσότερα δυνατά μέσα. Προβάλλετε τον στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, στο blog σας και στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter και το Instagram ή και κατά την προσωπική επαφή με πελάτες. Μπορείτε επίσης να στείλετε κάποιο Newsletter σε email για να αυξήσετε σημαντικά τις συμμετοχές στον διαγωνισμό.

- Η διαφήμιση στο Facebook (Facebook Ads) ίσως είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να γνωστοποιήσετε σε ευρύ και στοχευμένο κοινό τον διαγωνισμό σας για να αυξήσετε τις συμμετοχές. Με αυτόν τον τρόπο γνωστοποιείτε όχι μόνο τον διαγωνισμό αλλά και γενικότερα την επιχείρηση και τα προϊόντα σας σε συγκεκριμένο κοινό που σας αφορά, ώστε να δουν με τί ακριβώς ασχολείστε και να σας έχουν υπόψιν και στο μέλλον.

- Για να τρέξετε έναν επιτυχημένο διαγωνισμό θα πρέπει να επιλέξετε ένα καλό third-party app δηλαδή κάποια από τις εφαρμογές που υπάρχουν στο internet από τρίτους κατασκευαστές. Επιλέξτε εκείνη την εταιρία που θα υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο την εκτέλεση διαγωνισμών, δίνοντας προσοχή στο να είναι ευέλικτη και προσαρμόσιμη σε διάφορες συσκευές, να ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα σας και να είναι οικονομική. Οι τρίτοι κατασκευαστές είναι υψίστης σημασίας γιατί ο απλός διαγωνισμός με like και σχόλια κάτω από φωτογραφία είναι δύσκολο να προσελκύσει μεγάλο κοινό (δεν θα φανεί σε πολλούς υποψήφιους συμμετέχοντες) αλλά επίσης μπορεί να είναι ενάντια στους όρους προώθησης του Facebook. Σε τέτοια περίπτωση μπορεί με κάποια αναφορά να κλείσει ακόμα και η σελίδα σας. Διαβάστε τους όρους προώθησης στο facebook κάνοντας κλικ εδώ.  Επίσης, με απλούς διαγωνισμούς δεν κρατάτε κάποιο προσωπικό στοιχείο π.χ email που θα μπορούσε να σας φανεί χρήσιμο στο μέλλον.

- Ο διαγωνισμός δεν θα πρέπει να τελειώνει για εσάς με την ανακοίνωση των νικητών. Ο διαγωνισμός ήταν ένα κίνητρο για να σας γνωρίσουν περισσότεροι πιθανοί πελάτες. Επίσης, εάν έχετε κάνει διαγωνισμό με σχόλια μπορείτε να μάθετε αρκετά πράγματα για την γνώμη του κοινού για εσάς. Έχοντας συλλέξει στοιχεία για τους χρήστες π.χ email, μπορείτε να τους στείλετε αργότερα κάποιο mail για προσφορά η γενικότερο ενημερωτικό newsletter για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Μπορείτε επίσης να τους κάνετε follow στα social media για να σας κάνουν και αυτοί (αν δεν σας έχουν κάνει ήδη), ώστε να ενημερώνονται για τα νέα σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να διαχειριστείτε τον νέο κόσμο που προσέλκυσε ο διαγωνισμός σας για αυτό φροντίστε να αξιοποιήσετε την ευκαιρία αυτή στο έπακρο!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου