Hot!

Γιατί χρειάζεστε μια επαγγελματική σελίδα για την επιχείρηση σας στο Facebook? Tips για καλύτερη προβολή!

Είναι γνωστό πλέον πως κάθε επιχείρηση πρέπει να είναι ενεργή στο Facebook, ανεξάρτητα από το προϊόν/υπηρεσία της. Τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο επιχειρηματίας είναι πολλά και μάλιστα με χαμηλό ή καθόλου κόστος. Σκεφτείτε απλά ότι το Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως και μετράει περισσότερους από 4.5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα.
 
Τα πλεονεκτήματα του Facebook:

To Facebook είναι ένα πολύ δημοφιλές μέσο - σίγουρα θα έχετε δει στο δρόμο ή σε μαγαζιά, άτομα που μπαίνουν στο λογαριασμό τους στο Facebook. Το κοινό λοιπόν που μπορείτε να καλύψετε είναι ευρύ για να αυξήσετε έτσι σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις της επιχείρησης σας, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψετε υπέρογκα ποσά όπως στις διαφημίσεις στην τηλεόραση και στα περιοδικά. Δημιουργώντας σελίδα στο Facebook για την επιχείρηση σας θα αυξήσετε σημαντικά το πελατολόγιο σας, καθώς τα άτομα που σας έχουν κάνει like μπορεί να κοινοποιούν το περιεχόμενο που ανεβάζετε έτσι ώστε να προσεγγίζετε συνεχώς νέους δυνητικούς πελάτες. Επίσης, μέσω της διαφήμισης στο Facebook μπορείτε να προβάλετε την επιχείρηση σας με χαμηλό κόστος στο κοινό που όντως σας ενδιαφέρει, μέσω των πολύ δυναμικών μέσων στόχευσης που προσφέρει η πλατφόρμα. 

Το Facebook ανοίγει έναν σημαντικό δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας. Αυτός ο δίαυλος πρέπει να παραμένει ανοιχτός. Μπορείτε φυσικά να δέχεστε μηνύματα από πελάτες για τυχόν ερωτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, ενώ μπορείτε να προκαλείτε συζητήσεις με ενδιαφέρουσες αναρτήσεις, ενημερώσεις για νέα προϊόντα, διαγωνισμούς και προσφορές. Τα social media αποτελούν τους πρώτους εύκολους πυλώνες επικοινωνίας των πελατών με την επιχείρηση. Διευκολύνετε το διάλογο με τους πελάτες και αποκομίστε οφέλη από την άποψη τους, κατανοώντας τί τους αρέσει καλύτερα και τί όχι. Με το κατάλληλο περιεχόμενο, έχει αποδειχθεί ότι μια επιχείρηση μπορεί να αυξήσει την πιστότητα των πελατών της αλλά και τη συχνότητα αγορών τους, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο μακροχρόνιους πελάτες. Συνεπώς, το Facebook είναι το ίδιο χρήσιμο για αναζήτηση νέων πελατών, αλλά και για τη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων.

Στο Facebook μπορείτε να χτίσετε την προσωπικότητα της επιχείρησης σας για αυτό και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ δίνουν μεγάλη έμφαση στα social media γενικότερα. Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με τη δημιουργία υψηλού περιεχομένου και σε άλλα μέσα, π.χ σε ένα blog, θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε κοινό και να χτίσετε την ταυτότητα που θέλετε κάνοντας συχνές αναρτήσεις χωρίς κόστος, για να σας μάθει το κοινό καλύτερα. Μπορεί επίσης να ενισχύσει σημαντικά την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, βελτιώνοντας το SEO σας (βελτιστοποίηση ως προς τις μηχανές αναζήτησης). Αυτό συμβαίνει καθώς δημιουργείται κίνηση προς την ιστοσελίδα και λόγω των κοινοποιήσεων και των likes, η Google αντιλαμβάνεται την σελίδα σας ως περισσότερο αξιόπιστη.

Tips για αποτελεσματικότερη χρήση του Facebook από μια επιχείρηση:

Στο Facebook, καλό είναι να χρησιμοποιείτε άμεση γλώσσα και έντονο ύφος, έτσι ώστε να μπορέσετε να προσελκύσετε την προσοχή του κοινού, τα likes, τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις τους. Ένα βίντεο επίσης, σε συνδυασμό με το κανάλι σας στο Youtube που δείχνει για παράδειγμα πως κατασκευάζετε το προϊόν σας ή παρέχετε την υπηρεσία, μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά και την εμπιστοσύνη του κοινού.  Μην ξεχνάτε να παρέχετε επίσης συμβουλές πάνω στον τομέα που δραστηριοποιείστε, αποδεικνύοντας έτσι το ενδιαφέρον σας για τους πελάτες σας.

Το περιεχόμενο της σελίδας δεν πρέπει να είναι καθαρά διαφημιστικό. Σύμφωνα με ειδικούς μόνο το 30% του περιεχομένου πρέπει να είναι διαφημιστικό, αντιθέτως, το 70% πρέπει να είναι ενημερωτικό και χρήσιμο για τους επισκέπτες της σελίδας σας στο Facebook. Κερδίστε πρώτα την εμπιστοσύνη και την αποδοχή του κοινού, και μετά προσπαθήστε να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας, με παροχή προσφορών, κουπονιών και εκπτώσεων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου