Hot!

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι αρκετά σημαντική για κάθε επιχείρηση. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αυξάνουν το ποσό των χρημάτων που διαθέτουν για διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο. Οι λόγοι είναι προφανείς: η χρήση του διαδικτύου από όλο και περισσότερους ανθρώπους, η δυνατότητα για καλή στόχευση κοινού χωρίς να είναι τόσο ενοχλητική η διαφήμιση όπως τα κλασικά μέσα προβολής και το χαμηλό κόστος σε σχέση με το ευρύ κοινό που καλύπτει. Ο τρόπος που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα τον παγκόσμιο ιστό έχει αλλάξει ραγδαία τη μορφή διαφήμισης των επιχειρηματιών, επανακαθορίζοντας τα παραδοσιακά μέσα προβολής όπως την τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
 
Κύριες τεχνικές του digital marketing είναι η βελτιστοποίηση ως προς τις μηχανές αναζήτησης, το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης, το μάρκετινγκ περιεχομένου, το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, το email μάρκετινγκ, οι καμπάνιες pay per click, η κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδας και εταιρικού προφίλ στα social media. 

Όλο και περισσότερες νέες έρευνες δείχνουν τη συνεχόμενη χρήση internet υψηλών ταχυτήτων, τη χρήση social media και τη διευρυμένη πρόσβαση από κινητά και tablets στο internet, email και social media που δείχνουν ποιες είναι οι σημαντικότερες συνήθειες των καταναλωτών του σήμερα για να τους προσεγγίσουν καλύτερα οι διαφημιστικές εταιρίες. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ πλέον προσαρμόζονται σε κινητά και tablets (responsive). Οι επιχειρήσεις του σήμερα είναι υποχρεωμένες να προβάλλονται στο διαδίκτυο για διάφορους λόγους μάρκετινγκ όπως την προσέγγιση μεγάλου κοινού, την αλληλεπίδραση, την επίτευξη και διατήρηση καλής φήμης και την αύξηση των πωλήσεων.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται αναλυτικά τα τελευταία στοιχεία της EUROSTAT για το 2016, όσον αφορά την παρουσία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο στις χώρες της Ευρώπης (ανά χώρα). Το 77% περίπου των επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτουν ιστοσελίδα και σχεδόν το 25% είχε προβεί σε κάποιου είδους διαφήμιση στο internet. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο δεν χρησιμοποιείται μόνο από εταιρίες που πραγματοποιούν πωλήσεις στο internet, αλλά αντίθετα, χρησιμοποιείται περισσότερο από εταιρίες που δεν πουλάνε μέσω διαδικτύου. Τα social media χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις κυρίως για το χτίσιμο μιας σωστής εικόνας αλλά και για εμπορικούς λόγους. Το 2016, το 45% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούσαν social media.


Η προβολή στο internet αποτελεί απαραίτητο συστατικό επιτυχίας για μια σύγχρονη επιχείρηση έτσι ώστε να σας βρίσκουν οι πελάτες όταν σας αναζητούν, τη στιγμή που σας χρειάζονται. Ο 4TY.GR προσφέρει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών διαδικτύου, για να καλύψει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις όλων των επιχειρηματιών!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου